Εάν είστε αρχάριος με απίστευτη εργασιακή ηθική και μπορείτε πραγματικά να αναδείξετε τα καλύτερα σε άλλους κτηματομεσίτες, μπορεί να είστε ο τέλειος υποψήφιος για να ξεκινήσετε τη δικό σας μεσιτικό γραφείο.
Ωστόσο, υπάρχουν πολλά βήματα που πρέπει να κάνετε, όπως η εκπλήρωση των απαιτήσεων κρατικής αδειοδότησης, η δημιουργία ενός επιχειρηματικού σχεδίου και η θέσπιση στρατηγικών δημιουργίας δυνητικών πελατών, προτού μπορέσετε να χαρακτηρίσετε τον εαυτό σας μεσίτη – ιδιοκτήτη μεσιτικού γραφείου.
Διαβάστε τον παρακάτω οδηγό για την έναρξη μεσιτικού γραφείου, για να προσδιορίσετε ποια βήματα πρέπει να κάνετε για να ξεκινήσετε την επιχείρησή σας.
Βεβαιωθείτε ότι πληρείτε τις κρατικές απαιτήσεις
Ανεξάρτητα από το πόσο έτοιμοι είστε από άποψη προσωπικότητας, πρέπει να πληροίτε τις απαιτήσεις αδειοδότησης μεσιτών της χώρας για να εξετάσετε το ενδεχόμενο να ανοίξετε το δικό σας γραφείο. Επομένως, πρέπει να παρακολουθήσετε επιπλέον μαθήματα και να περάσετε τις εξετάσεις μεσίτη, εκτός εάν έχετε ήδη αναβαθμίσει την άδειά σας.
Αναμένετε να παρακολουθήσετε μαθήματα σχετικά με τις αρχές της ακίνητης περιουσίας, τις πρακτικές ακινήτων, τη μεσεγγύηση, τη χρηματοδότηση ακινήτων, τις νομικές πτυχές της ακίνητης περιουσίας, τη διαχείριση γραφείων ακινήτων, την οικονομία ακινήτων και την αξιολόγηση ακινήτων ως μέρος αυτής της διαδικασίας.
Ετοιμάστε ένα επιχειρηματικό σχέδιο
Στα ακίνητα, ένας επιτυχημένος οδικός χάρτης ονομάζεται επιχειρηματικό σχέδιο. Για να δώσετε στο μεσιτικό γραφείο σας τις καλύτερες πιθανότητες επιτυχίας, πρέπει να καθορίσετε «το σχέδιο παιχνιδιού». Το επιχειρηματικό σχέδιο θα σας επιτρέψει να γράψετε και να εστιάσετε στους στόχους που θα θέλατε να επιτύχετε. Με αυτή τη διαδικασία, θα προσδιορίσετε τους συνολικούς επιχειρηματικούς και οικονομικούς σας στόχους χωρισμένους σε μακροπρόθεσμες και βραχυπρόθεσμες κατηγορίες.
Αποστολή, Όραμα και Αξίες
Για να παρακινήσετε την επιχείρησή σας και τους ανθρώπους που εργάζονται εκεί, θέλετε να δημιουργήσετε μια δήλωση αποστολής για την επιχείρησή σας, καθορίζοντας τον σκοπό της εταιρείας σας. Η δήλωση οράματος συμπυκνώνει την έμπνευση για το πού βλέπετε την εταιρεία να πηγαίνει μακροπρόθεσμα. Οι αξίες καθορίζουν τις αρχές που θα τηρήσετε κατά την επίτευξη της αποστολής και του οράματός σας. Αυτές οι δηλώσεις δημιουργούν καθοδήγηση και σαφή κατεύθυνση για το πού κατευθύνεται η επιχείρησή σας.
Επωνυμία γραφείου
Η αναγνώριση του ονόματος είναι εξαιρετικά σημαντική. Δεν είναι η ώρα να είστε χαριτωμένοι ή αστείοι με το όνομα του γραφείου σας. Θέλετε να βεβαιωθείτε ότι το όνομά σας είναι αξέχαστο και συγγενικό με την ακίνητη περιουσία.
Αγορά-στόχος και στρατηγική επωνυμίας
Αν δεν είστε το μόνο μεσιτικό γραφείο στην πόλη, το γραφείο σας θα ωφεληθεί από το να αφιερώσει χρόνο για να εντοπίσει τον ιδανικό πελάτη σας για να επικεντρώσει καλύτερα τις προσπάθειές σας. Θα προτιμούσατε να συνεργάζεστε κυρίως με πελάτες με προϋπολογισμούς υψηλών προδιαγραφών, αυτούς που εκτιμούν τις συναλλαγές χωρίς χαρτί ή με ιδιοκτήτες σπιτιού που προσπαθούν να μειώσουν το μέγεθος; Η στόχευση μιας εξειδικευμένης θέσης είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσετε να σχεδιάζετε τη στρατηγική επωνυμίας σας.
Καθορίστε τη μοναδική σας πρόταση πώλησης
Η μοναδική σας πρόταση πώλησης είναι αυτό που σας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό και θα είναι η απάντηση στην ερώτηση, “Γιατί να επιλέξουμε το μεσιτικό γραφείο σας έναντι του μεσιτικού γραφείου Χ;” Ειδικά ως νέο μεσιτικό γραφείο στην πόλη, και με τον σκληρό ανταγωνισμό για τον οποίο είναι γνωστή η βιομηχανία ακινήτων, θα χρειαστεί να έχετε έναν λόγο για τον οποίο ένας πελάτης χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες σας σε σχέση με ένα καθιερωμένο γραφείο.
Για να προσδιορίσετε τη δική σας πρόταση πώλησης και το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα, θα πρέπει να αναλύσετε τις άλλες χρηματιστηριακές εταιρείες στην περιοχή και να προσδιορίσετε πώς η επιχείρησή σας διαφέρει από τη δική τους και να επεκταθείτε σε αυτήν.
Οικονομικά
Όταν ανοίγετε τη δικό σας μεσιτικό γραφείο, πρέπει να έχετε κεφάλαιο κίνησης για το κόστος εκκίνησης. Πρέπει να σκεφτείτε ότι μπορεί να κερδίσετε λιγότερα χρήματα ενώ ανοίγετε το γραφείο σας λόγω άλλων επαγγελματικών ευθυνών και επομένως να μην πουλάτε ακίνητα.
Πρέπει να υπολογίσετε πώς θα φαίνονται τα λειτουργικά σας έξοδα για τους πρώτους έξι μήνες έως ένα έτος λειτουργίας. Για να προσδιορίσετε το κόστος σας, μπορεί να θέλετε να προσλάβετε έναν λογιστή για συμβουλές. Επιπλέον, θέλετε επίσης να λάβετε υπόψη το χρηματικό ποσό και τον μισθό που χρειάζεστε για να διατηρήσετε έναν άνετο τρόπο ζωής, ώστε να μπορείτε να εστιάσετε στη λειτουργία του μεσιτικού γραφείου σας χωρίς να διακυβεύσετε την οικονομική σας ευημερία.
Τοποθεσία γραφείου
Ως μεσίτης, πρέπει να δώσετε στους πράκτορες και τους υπαλλήλους σας επιλογές να εργαστούν σε ένα περιβάλλον όπου ο πράκτορας μπορεί να είναι επιτυχημένος, να αισθάνεται ασφαλής και να είναι παραγωγικός.
Ανεξάρτητα από τον τύπο γραφείου και την τοποθεσία που θα αποφασίσετε, θέλετε να παρέχετε την πιο σύγχρονη τεχνολογία που θα διασφαλίσει ότι το γραφείο σας θα λειτουργεί ομαλά και θα ξεχωρίζει ανάμεσα στις επιλογές για μεσιτικά γραφεία πάτρα.
Προσδιορίστε τις ανάγκες σας σε προσωπικό και προσλάβετε μια ισχυρή ομάδα
Ακριβώς επειδή ξεκινήσατε τη μεσιτική σας επιχείρηση δεν σημαίνει ότι πρέπει να προσλάβετε μια ομάδα αμέσως. Ωστόσο, καθώς η εταιρεία σας μεγαλώνει και χρειάζεστε άλλες ικανότητες, δεν θα έχετε το χρόνο να κάνετε όλη τη δουλειά, όπως λογιστικά, διοικητικά καθήκοντα, εκπαίδευση, μάρκετινγκ, λειτουργίες κ.λπ. Επιπλέον, θα θελήσετε να προσλάβετε αντιπροσώπους για να βρίσκονται στο πεδίο ενώ χειρίζεστε πιο σημαντικές συναλλαγές και γενικές επιχειρήσεις μεσιτών-ιδιοκτητών.
Ανεξάρτητα από το πόσο μεγάλο ή μικρό είναι τελικά γραφείο σας, πρέπει να φροντίσετε να προσλάβετε μια σταθερή ομάδα ατόμων που θα υποστηρίζουν τα πρότυπα και την αποστολή, το όραμα και τις αξίες της εταιρείας σας.
Δημιουργία μάρκετινγκ
Αφού καθορίσετε το όνομα της εταιρείας σας, τη στρατηγική επωνυμίας, την τοποθεσία και το σχέδιο στελέχωσης, είναι καιρός να αρχίσετε να δημιουργείτε ένα πλάνπ μάρκεντινγκ για το νέο σας γραφείο.
Μπορείτε να το κάνετε αυτό με πολλούς τρόπους, ανάλογα με το σχέδιο μάρκετινγκ που έχετε. Για παράδειγμα, μπορεί να θέλετε να διοργανώσετε μια εκδήλωση εγκαινίων ή να διαφημιστείτε στο Facebook, το Instagram ή το Google. Ωστόσο, θα θελήσετε επίσης να δημιουργήσετε ψηφιακό και έντυπο υλικό μάρκετινγκ μεγαλύτερης διάρκειας, όπως τα ακόλουθα:
- Μια επαγγελματική ιστοσελίδα
- Επαγγελματικές κάρτες
- Καρτ ποστάλ, μπροσούρες ή φυλλάδια
- Πινακίδες ακινήτων
Καθιερώστε μια στρατηγική για τη δημιουργία πρωτοποριακών υπηρεσιών
Ως πράκτορας, μπορεί να έχετε ανακαλύψει διάφορους οργανικούς τρόπους για να δημιουργήσετε δυνητικούς πελάτες και μπορεί να έχετε ένα εδραιωμένο δίκτυο επαφών στο οποίο μπορείτε να βασίζεστε για παραπομπές. Ωστόσο, ως μεσίτης, πιθανότατα αναμένεται να παρέχετε πρόσθετες πηγές δυνητικών πελατών για να υποστηρίξετε τους αντιπροσώπους σας, είτε είναι νέοι είτε έμπειροι, στην οικοδόμηση της επιχείρησής τους.
Ανεξάρτητα από τα εργαλεία που χρησιμοποιείτε, θα πρέπει επίσης να καθορίσετε μια στρατηγική παρακολούθησης, καθώς είναι σημαντικό να αγγίξετε γρήγορα τη βάση με τον αγοραστή για να αξιολογήσετε τις ανάγκες του.
Συμπέρασμα
Η έναρξη οποιασδήποτε επιχείρησης, ειδικά μιας μεσιτικής επιχείρησης, είναι ένα δύσκολο έργο που απαιτεί πολλές ώρες, πολλή αφοσίωση και τεράστιο ρίσκο. Ωστόσο, η ανταμοιβή μπορεί να είναι πέρα από τις πιο τρελές προσδοκίες σας. Προγραμματίζοντας εκ των προτέρων, θέτοντας προσδοκίες και θεμελιώνοντας, προετοιμάζετε τον εαυτό σας για επιτυχία ως μεσίτης-ιδιοκτήτης μεσιτικού γραφείου.