Πως να ανοίξετε κατάστημα με παιδικά είδη

Για πολλούς, η απόφαση να ανοίξουν ένα κατάστημα παιδικών ειδών προέρχεται από την τεράστια χαρά που παίρνουν όταν βοηθούν τις οικογένειες να αγοράζουν οικονομικά και μοντέρνα ρούχα για τα παιδιά τους. Κάποιοι άλλοι από την άλλη, αναγνωρίζουν τη δυνητικά προσοδοφόρα φύση της βιομηχανίας παιδικών ενδυμάτων, όπου μια πρόθυμη πελατειακή βάση γονέων κάνει σχεδόν συνεχείς επαναλαμβανόμενες αγορές για να συμβαδίσει με την εκρηκτική ανάπτυξη του παιδιού τους.

Το άνοιγμα ενός καταστήματος παιδικών ειδών είναι μια σταθερή επένδυση που μπορεί να προσφέρει στους σωστούς επιχειρηματίες δεκαετίες ικανοποίησης και σταθερής ανάπτυξης. Ωστόσο, η απόφαση να ξεκινήσετε μια εταιρεία παιδικών ρούχων δεν είναι εύκολη υπόθεση. Υπάρχουν προκλήσεις και περισσότερα από μερικά βήματα που πρέπει να κάνετε για να γίνετε ο γκουρού των παιδικών ειδών στην κοινότητά σας.

Πριν πηδήσετε στον κόσμο των μονόκερων και των δεινοσαύρων, υπάρχουν εδώ μερικά πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά τη διάρκεια του ταξιδιού σας για να ανοίξετε ένα κατάστημα παιδικών ρούχων.

Η βιομηχανία παιδικών ενδυμάτων είναι πραγματικά μεγάλη

Είναι δύσκολο να υπερεκτιμήσουμε το μέγεθος της επιχείρησης παιδικών ρούχων. Εκτιμάται ότι η συνολική αγορά παιδικών ενδυμάτων ξεπερνά τα 203 δισεκατομμύρια παγκοσμίως. Αυτό καθιστά τη βιομηχανία παιδικών ενδυμάτων κοντά στην κορυφή της παγκόσμιας επιχείρησης ρούχων.

Με άλλα λόγια, τα παιδικά ρούχα αποτελούν έναν από τους μεγαλύτερους τομείς της βιομηχανίας. Το να μπεις στην επιχείρηση έχει επίσης νόημα. Άλλωστε, όπως φαίνεται, είναι ένας κλάδος ανάπτυξης.

Η επιχείρηση παιδικών ενδυμάτων αναπτύσσεται γρήγορα

Σύμφωνα με ερευνητές, η βιομηχανία παιδικών ενδυμάτων αναπτύσσεται με ραγδαίους ρυθμούς. Ο κλάδος βρίσκεται σε στόχο για ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 3,9%, εν μέρει λόγω της σημαντικής αύξησης των νέων γονέων στις αναδυόμενες αγορές. Επιπλέον, οι γονείς επενδύουν όλο και περισσότερο στις ντουλάπες των παιδιών τους για να ακολουθήσουν τις τάσεις της μόδας. Αυτός ο συνδυασμός δημιουργεί τη δυνατότητα για υψηλά έσοδα σε έναν αναπτυσσόμενο κλάδο.

Τα παιδικά ρούχα έχουν περιορισμένη ωφέλιμη διάρκεια ζωής

Είναι γνωστό ότι τα παιδιά μεγαλώνουν γρήγορα. Όπως θα επιβεβαιώσει οποιοσδήποτε γονέας, νιώθεις σαν να αγοράζεις νέα παπούτσια κάθε δεύτερη εβδομάδα. Το ίδιο ισχύει και για τα ρούχα. Αλλά εδώ είναι αυτό που κάνει τον κύκλο των παιδικών ρούχων να τρελαίνει: τα παιδικά ρούχα είναι φτιαγμένα από τα ίδια υλικά, με τα ίδια πρότυπα και συχνά στις ίδιες εγκαταστάσεις με τα ρούχα ενηλίκων.

Δεν θα αγόραζες ένα ζευγάρι καλά παπούτσια και θα τα φορούσες για δύο εβδομάδες, σωστά; Αλλά αυτή είναι ακριβώς η θέση στην οποία βρίσκονται οι γονείς επειδή τα παιδιά τους μεγαλώνουν. Αυτή η πραγματικότητα τους αφήνει με ένα αυξανόμενο βουνό από μερικώς χρησιμοποιημένα ρούχα. Εκεί έρχεται ένα υποσύνολο της βιομηχανίας παιδικών ενδυμάτων: η αγορά μεταπώλησης.

Οι γονείς στρέφονται όλο και περισσότερο στη μεταπώληση ρούχων

Η αγορά μεταπώλησης μόδας επεκτείνεται με ταχείς ρυθμούς καθώς στις μέρες μας ψωνίζουν ρούχα με συνείδηση ​​του κόστους και με περιβαλλοντική συνείδηση. Αυτό οδηγεί σε μια ώθηση ανάπτυξης στη βιομηχανία μεταπώλησης ενδυμάτων, η οποία σημειώνεται ότι επεκτείνεται κατά 21 φορές τον ρυθμό της υπόλοιπης βιομηχανίας της μόδας.

Τα παιδικά ρούχα δεν αποτελούν εξαίρεση, οι γονείς πρέπει να ντύνουν τα παιδιά τους και όλο και περισσότερο η βιομηχανία λιανικής μόδας αγκαλιάζει τη μεταπώληση ρούχων.

Το άνοιγμα μιας επιχείρησης μεταπώλησης παιδικών ενδυμάτων είναι μια σοφή επένδυση

Όταν σκέφτεστε να ανοίξετε ένα κατάστημα παιδικών ρούχων, η πρώτη ερώτηση που θα πρέπει να απαντήσετε είναι αν θέλετε να ασχοληθείτε με νέα ρούχα ή μεταπώληση ρούχων. Πριν απαντήσετε σε αυτήν την ερώτηση, θα πρέπει να λάβετε υπόψη τους ακόλουθους παράγοντες:

  • Τα νέα ρούχα έχουν υψηλότερο κόστος και μικρότερα περιθώρια από τα παιδικά ρούχα μεταπώλησης
  • Τα καινούργια παιδικά ρούχα μπορεί να είναι πιο δύσκολο να βρεθούν από τα μεταχειρισμένα ρούχα
  • Η εύρεση προμηθευτών για νέα παιδικά ρούχα μπορεί να είναι πιο δύσκολη από την προμήθεια μεταχειρισμένων ρούχων ποιότητας
  • Ολόκληρη η βιομηχανία της μόδας μετατοπίζεται από τα νέα ρούχα στη μεταπώληση ρούχων
  • Τα ρούχα μεταπώλησης είναι πιο φιλικά προς το περιβάλλον και βιώσιμα από τα νέα ρούχα

Καθώς η βιομηχανία της μόδας αλλάζει, το άνοιγμα μιας επιχείρησης μεταπώλησης παιδικών ενδυμάτων θα σας επιτρέψει να οδηγήσετε αυτό το τεράστιο κύμα ανάπτυξης καθώς διευρύνετε τη βάση πελατών σας και κάνετε μια δουλειά που αγαπάτε.

Το να ξεκινήσετε μια επιχείρηση μεταπώλησης παιδικών ενδυμάτων είναι επίσης πολύ πιο απλό από το άνοιγμα ενός νέου καταστήματος ρούχων. Στην πραγματικότητα, είναι πολύ πιο εύκολο από όσο φαντάζεστε.

Ξεκινώντας με τη νέα σας επιχείρηση μεταπώλησης παιδικών ενδυμάτων

Υπάρχουν πολλά αρχικά βήματα που πρέπει να κάνετε πριν ξεκινήσετε να ανοίξετε μια επιχείρηση μεταπώλησης παιδικών ρούχων. Το να βάλετε τα πράγματα στη σειρά θα σας γλιτώσει από πολύ πονοκέφαλο και χρήματα.

Θα χρειαστεί να δημιουργήσετε ένα σχέδιο μάρκετινγκ για την επωνυμία σας, να βρείτε και να εξασφαλίσετε μια τοποθεσία, να υποβάλετε αίτηση για άδεια επιχείρησης και να προμηθεύσετε το αρχικό απόθεμα και αυτό γίνεται πριν ξεκινήσετε τη δημιουργία ή ανακοινώσετε το μεγάλο άνοιγμα σας. Κάθε ένα από αυτά τα βήματα, και πολλά άλλα, είναι απαραίτητα πριν ξεκινήσετε να πουλάτε ρούχα.

Δημιουργία επωνυμίας και σχεδίου μάρκετινγκ

Τα παιδικά ρούχα είναι χαρούμενα και φωτεινά, και όταν οι γονείς έρχονται για ψώνια, θέλετε το είδος της διασκεδαστικής, συναρπαστικής ατμόσφαιρας που θα απασχολήσει τα παιδιά τους. Αυτή η εμπειρία ξεκινά με το εμπορικό σήμα και το μάρκετινγκ.

Χρειάζεστε ένα όνομα για το κατάστημά σας που να καταγράφει αυτό που κάνετε, τα προϊόντα που πουλάτε και την αποστολή σας. Όσον αφορά το όνομα δεν υπάρχει όριο. Θα μπορούσατε να συμπεριλάβετε το όνομά σας στο κατάστημά σας ή θα μπορούσατε να βρείτε κάτι μοναδικό. Θα χρειαστείτε επίσης ένα λογότυπο που τραβάει τα βλέμματα γονέων και παιδιών.

Μόλις αποκτήσετε ένα όνομα και ένα λογότυπο, είναι ώρα να αρχίσετε να εργάζεστε σε έναν ιστότοπο, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και σε τοπικά μέσα ενημέρωσης. Οι πελάτες δεν θα μπορούν να σας βρουν αν δεν ξέρουν να σας αναζητήσουν.

Βρείτε την τέλεια τοποθεσία

Ενώ δημιουργείτε τη νέα σας επωνυμία και το μάρκετινγκ, μπορείτε επίσης να αναζητάτε την ιδανική τοποθεσία.

Πρώτα, σκεφτείτε την κοινότητά σας και σκεφτείτε πού πηγαίνουν οι γονείς και τα παιδιά για να ψωνίσουν. Επίσης, σκεφτείτε τι πιστεύετε ότι μπορείτε να αντέξετε οικονομικά για να ξοδέψετε σε μίσθωση. Υπάρχουν διαθέσιμες τοποθεσίες στην περιοχή που θέλετε σε τιμή που να ανταποκρίνεται στον προϋπολογισμό σας;

Δεν χρειάζεται να πάρετε αυτή την απόφαση μόνοι σας. Βρείτε έναν εξειδικευμένο τοπικό επαγγελματία ακινήτων που ειδικεύεται στις εμπορικές μισθώσεις και μπορεί να σας υποδείξει τη σωστή κατεύθυνση. Με μια υπογεγραμμένη μίσθωση στο χέρι, μπορείτε να αρχίσετε να εργάζεστε μέσω της διαδικασίας υποβολής αίτησης για άδειες εργασίας και επαγγελματικών δραστηριοτήτων.

Προμήθεια αποθέματος παιδικών ενδυμάτων μεταπώλησης

Υπάρχουν πολλές πηγές για απόθεμα σε κατάστημα μεταπώλησης παιδικών ρούχων. Απλώς απευθυνθείτε σε μερικούς γονείς μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και θα εκπλαγείτε με το πόσο γρήγορα βρίσκετε το αρχικό απόθεμα.

Κατασκευή, εξοπλισμός και τα συναφή

Καθώς συγκεντρώνετε αποθέματα, θα πρέπει επίσης να εργαστείτε για τη δημιουργία του καταστήματός σας. Θα χρειαστείτε εξαρτήματα όπως ράφια ρούχων και για βιτρίνες και θα πρέπει να είστε βέβαιοι ότι ενσωματώνετε την εικόνα της επωνυμίας σας.

Επίσης, θυμηθείτε ότι οι πελάτες σας είναι γονείς με παιδιά. Το κατάστημά σας θα πρέπει να είναι φιλικό προς τα παιδιά με χαρούμενο ύφος. Τα φωτεινά χρώματα, οι ζωντανές οθόνες και τα διασκεδαστικά γραφικά είναι υπέροχοι τρόποι για να προσελκύσετε το κοινό σας.

Μόλις φτιάξετε το κατάστημά σας, εξασφαλίσετε τις άδειές σας, ρυθμίσετε το σύστημα παρακολούθησης αποθέματός σας, αποκτήσετε μια ταμειακή μηχανή και είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε την πώληση, είναι ώρα για το μεγάλο άνοιγμα. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να κάνετε κάποια διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στο διαδίκτυο και σε τοπικές εφημερίδες.

Με τα πάντα στη θέση τους, μπορείτε να κόψετε την κορδέλα και να πουλήσετε. Είναι μια ανταποδοτική διαδρομή, αλλά μπορεί να είναι προκλητική. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ένας αυξανόμενος αριθμός επιχειρηματιών επιλέγει να αγοράσει ένα franchise μεταπώλησης παιδικών ενδυμάτων αντί να το κάνει μόνος του.