7 δημιουργικοί τρόποι για να κάνετε το εστιατόριο σας να ξεχωρίζει

Εάν είστε ιδιοκτήτης ενός εστιατορίου, ξέρετε ήδη πόσο δύσκολο είναι να φτιάξετε όνομα. Υπάρχει πάντα μια νέα εγκατάσταση, μια τάση για τα τρόφιμα ή μια τεχνολογική εξέλιξη που φαίνεται να τραβά την προσοχή των τραπεζιτών. Σε έναν τόσο κορεσμένο και ταχέως κινούμενο κόσμο, πώς μπορείτε να ξεχωρίσετε;

Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν εύκολοι (και μάλιστα διασκεδαστικοί) τρόποι για να ξεχωρίσετε το εστιατόριό σας από τα υπόλοιπα. Θα χρειαστεί να είστε πρόθυμοι να καταβάλετε λίγο χρόνο, προσπάθεια και ναι, σε ορισμένες περιπτώσεις, ακόμη και να κάνετε μια χρηματική επένδυση. Ωστόσο, θα ανταμειφθείτε κάνοντας την εγκατάστασή σας μοναδική με διαρκή τρόπο, γεγονός που μπορεί να σας αποφέρει πιστούς, μακροχρόνιους πελάτες.

Σε αυτό το άρθρο ορισμένες δημιουργικές προσεγγίσεις για να κάνετε το εστιατόριό σας να ξεχωρίζει και πώς να κάνετε κάθε μία να λειτουργεί για την περίπτωσή σας.

Δημιουργείστε νέες τάσεις

Υπάρχει πάντα μια νέα τάση στη διακόσμηση εστιατορίου, την εξυπηρέτηση ή τις επιλογές φαγητού. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε αυτές τις τάσεις, αλλά ποτέ δεν πρόκειται να ξεχωρίσετε απλώς ακολουθώντας τες. Αντί να ακολουθείτε τις τελευταίες τάσεις, προσπαθήστε να τις δημιουργήσετε. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να βλέπετε τους πελάτες σας και να καταλαβαίνετε τι θέλουν, ακόμα κι αν οι ίδιοι δεν το γνωρίζουν ακόμη.

Πώς θα το κάνετε αυτό; Το πρώτο βήμα είναι να αναγνωρίσετε ποιος είναι πραγματικά ο πελάτης-στόχος σας και τι είναι αυτό που τον κάνει να ξεχωρίζει. Για παράδειγμα, ας πούμε ότι ο πελάτης-στόχος σας είναι κάποιος με γνώσεις τεχνολογίας. Για αυτό το κοινό, η προσφορά κουζίνας με μοριακή γαστρονομική κλίση, η προσθήκη μιας δροσερής νέας μεθόδου αυτοματοποίησης στο εστιατόριό σας ή η υιοθέτηση νέας τεχνολογίας, μπορεί να έχει απήχηση μαζί τους και να ξεκινήσει μια τάση. Ωστόσο, αυτό μπορεί να μην είναι τόσο αποτελεσματικό εάν το εστιατόριό σας είναι πιο δημοφιλές στο πλήθος των «κυριών που γευματίζουν». Το να καταλάβετε ποιος είναι ο πελάτης-στόχος σας και τι λαχταρούν (πέρα από την κουζίνα) είναι το κλειδί για να σας επιτρέψει να είστε μπροστά στη δημιουργία τάσεων αντί να τις απλά να τις υιοθετήσετε.

Αλληλεπιδράστε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Εναλλακτικά, μπορείτε να επιδιώξετε την ενεργό δέσμευση με τους πελάτες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ίσως θα δημοσιεύσετε πιθανές νέες συνταγές σε ένα ιστολόγιο και θα ρωτήσετε τους πελάτες τι πιστεύουν ή θα ρωτήσετε στο Facebook τι θα ήθελαν να δουν ως επερχόμενο σπέσιαλ. Χρειάζεται λίγος χρόνος για να δημιουργήσετε ακόλουθους στα social media, αλλά μείνετε σε αυτό.

Είναι πιθανό ότι θα διαπιστώσετε ότι η σχέση σας με τους πελάτες θα γίνει βαθύτερη και ισχυρότερη.

Δώστε πίσω ( διακριτικά )

Η επιστροφή είναι ένας πολύ καλός τρόπος όχι μόνο να βελτιώσετε την κοινότητά σας, αλλά μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε την επιχείρησή σας. Το κλειδί για να ξεχωρίσεις με το να δίνεις; Κάντε το διακριτικά. Για ορισμένους πελάτες, η διαφήμιση των πράξεών σας μπορεί να είναι μια αποτυχία. Ωστόσο, κάνοντας το διακριτικά και χωρίς να το διαφημίζετε με φανταχτερό τρόπο, οι άνθρωποι θα εκτιμήσουν ακόμη περισσότερο αυτό που κάνετε γιατί θα ξέρουν ότι υποκινείται από τη γενναιοδωρία, όχι απλώς από το ενδεχόμενο επιχειρηματικό κέρδος. Είναι αρκετά ενδιαφέρον ότι όσο πιο ανιδιοτελές είναι το δώρο, τόσο περισσότερο θα εκτιμηθεί από τους ανθρώπους που το προσέχουν!

Δημιουργία κοινότητας

Ένας ισχυρός τρόπος για να ξεχωρίσετε το εστιατόριό σας και να προσθέσετε αξία στην επιχείρησή σας είναι να δημιουργήσετε μια αίσθηση κοινότητας. Αυτό μπορεί να μετατρέψει το εστιατόριό σας από απλό μέρος φαγητού σε ένα μέρος όπου οι άνθρωποι έλκονται για να συναντηθούν, να φάνε και να κοινωνικοποιηθούν. Όταν η κατάστασή σας γίνεται τόπος συνάντησης γειτονιάς, είστε εγγυημένοι επαγγελματίες.

Οι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να το κάνετε αυτό είναι σχεδόν απεριόριστοι. Για ένα ανεπίσημο εστιατόριο, μπορείτε να διοργανώσετε μια βραδιά με trivia ή μια βραδιά παιχνιδιού στην οποία οι άνθρωποι μπορούν να σχηματίσουν ομάδες ή ένα πρωτάθλημα. Ένα άλλο είναι ότι θα μπορούσατε να επιτρέψετε σε ομάδες (όπως ομάδες βιβλίων ή συζητήσεων) να συναντώνται στο χώρο σας σε ένα πίσω δωμάτιο κατά τις ώρες που δεν είναι αιχμής.

Ενώ οι άνθρωποι συναντιούνται, κάποιος είναι εγγυημένο ότι θα παραγγείλει κάτι. Ακόμα κι αν δεν βγάζετε πολλά χρήματα, θα εκθέσετε τους ανθρώπους στην κουζίνα σας και θα μπορούσαν να γίνουν τακτικοί πελάτες και να σας ξεχωρίσουν από τα υπόλοιπα εστιατόρια πάτρα.

Διοργανώστε αναδυόμενα δείπνα

Κάθε τόσο, σκεφτείτε το ενδεχόμενο να επιτρέψετε σε έναν προσκεκλημένο σεφ να διοργανώσει ένα αναδυόμενο δείπνο στο κατάστημά σας. Αυτός μπορεί να είναι σεφ από άλλο τοπικό εστιατόριο ή σεφ από εταιρεία catering. Για ένα βράδυ αναλαμβάνουν τα καθήκοντα και προσφέρουν ένα μοναδικό μενού.

Είναι ένας πολύ καλός τρόπος να συνδυάσετε τις προσφορές σας και να προσφέρετε στους πελάτες μια δροσερή εμπειρία. Επιπλέον, βοηθά στη μείωση της εξάντλησης του σεφ για το εργατικό προσωπικό της κουζίνας σας!

Προσφέρετε πραγματικά μοναδικές σπεσιαλιτέ

Κάθε εστιατόριο χρειάζεται ένα δυνατό καθημερινό μενού. Αλλά οι σπεσιαλιτέ είναι πραγματικά αυτό που κάνει μια εμπειρία εστιατορίου μοναδική. Πώς μπορείτε να προσαρμόσετε τις προσφορές σας έτσι ώστε να είναι πραγματικά κάτι ασυνήθιστο και να μην μπορούν να βρεθούν πουθενά αλλού; Υπάρχουν συστατικά που είναι τοπικά ή μοναδικά ή συνταγές που δεν θα βρείτε πουθενά αλλού; Ή θα μπορούσατε να προσφέρετε κάτι διαφορετικό από οποιοδήποτε άλλο εστιατόριο στην περιοχή; Η προσφορά πραγματικά μοναδικών σπεσιαλιτέ είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κάνετε το εστιατόριό σας να ξεχωρίζει και σας προσφέρει εξαιρετικό περιεχόμενο για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το τοπικό μάρκετινγκ.

Δεσμευτείτε να προσφέρετε την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών

Έχετε πάει ποτέ σε ένα εστιατόριο όπου το προσωπικό είναι γεμάτο περηφάνια για την εγκατάστασή του και προσφέρει πραγματικά εξαιρετική εξυπηρέτηση; Αν ναι, ξέρετε πόσο αξέχαστη και μοναδική είναι αυτή η εμπειρία και πώς σας κάνει ενθουσιώδεις να επιστρέψετε για να δειπνήσετε ξανά εκεί.

Σε μια εποχή αδιάφορων υπαλλήλων που στέλνουν συνεχώς μηνύματα, ένας από τους καλύτερους τρόπους για να ξεχωρίσετε το εστιατόριό σας είναι να προσφέρετε την καλύτερη και πιο προσεγμένη υπηρεσία που μπορείτε. Αυτός είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να κάνετε πραγματικά το εστιατόριό σας μοναδικό, αλλά απαιτεί πολλή δουλειά από την πλευρά σας. Πρώτον, θα πρέπει να προσέχετε πολύ να προσλάβετε το καλύτερο προσωπικό που μπορείτε και να αφιερώσετε χρόνο για να το εκπαιδεύσετε σωστά, ώστε να μπορούν πραγματικά να παρέχουν διεξοδική και άριστη εξυπηρέτηση πελατών. Τότε (και αυτό είναι σημαντικό) πρέπει να συμπεριφέρεστε καλά στο προσωπικό σας. Ένα χαρούμενο προσωπικό παρέχει εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών. Αυτό θα κάνει πραγματικά την κατάστασή σας να ξεχωρίσει.