Είναι εύκολο να προσπαθήσετε να παραγγείλετε ένα βρεφικό αντικείμενο και να παρασυρθείτε σε όλα τα προϊόντα που «χρειάζεται» το παιδί σας. Μερικά από τα πράγματα εκεί έξω είναι εντάξει, μερικά από αυτά είναι απαίσια, οπότε εδώ είναι η λίστα με τις ερωτήσεις που χρειάζεστε για να περιηγηθείτε στον κόσμο των παιδικών βρεφικών προϊόντων.
Προτού βουτήξετε στη λίστα, η καλύτερη συμβουλή είναι πάντα να γνωρίζετε τι χρειάζεστε προτού μπείτε στο διαδίκτυο ή στα καταστήματα, αλλά αν έχετε ή έχετε αποκτήσει μωρό, πιθανότατα γνωρίζετε ήδη την κατάσταση.
Πως χρησιμοποιείται;
Αυτό μπορεί να ακούγεται σαν μια ανόητη ερώτηση, αλλά ο τρόπος που διαφημίζονται μερικές φορές το καθιστούν απαραίτητο. Πράγματα που ανάβουν, αλλάζουν χρώμα, κάνουν όλα τα πάντα. Τα μηχανήματα για να βάλετε μωρά μέσα, επάνω ή δίπλα σε αυτό, όλα ισχυρίζονται ότι προτείνονται για κάτι, αλλά κατά κάποιο τρόπο τα ανθρώπινα μωρά έχουν ζήσει για γενιές χωρίς αυτό το αντικείμενο, αλλά όχι πια!
βοηθάει να βρείτε ένα αξιόπιστο βιβλίο από τη βιβλιοθήκη με μια συνοπτική λίστα με αντικείμενα που είναι καλά ή χρειάζονται για να είστε καλός γονιός και στη συνέχεια να ξέρετε τι αγοράζετε.
Σε τι χρησιμεύει;
Πολλά βρεφικά και παιδικά είδη είναι σε μορφές που μπορεί να μπερδέψουν σε ότι αφορά τη χρήση τους. Πολλά βρεφικά είδη είναι μορφές μιας χαριτωμένης κουβέρτας ή ενός μαξιλαριού, αλλά προτού αγοράσετε κάτι, σιγουρευτείτε πρώτα ότι έχετε κατανοήσει αν είναι αυτό που φαίνεται ή όχι!
Δίνει λύση σε ένα πραγματικό πρόβλημα;
Όλες αυτές οι ερωτήσεις βασίζονται η μία στην άλλη, αλλά αυτό αξίζει να το ρωτήσετε κατά τη διαδικασία αγοράς του βρεφικού σας εξοπλισμού, επειδή υπάρχουν προϊόντα που ισχυρίζονται ότι λύνουν όλα αυτά τα προβλήματα που κανείς δεν έχει.
Αυτό είναι ένα αστείο παράδειγμα, αλλά ειδικά όταν πρόκειται για τη ρουτίνα ύπνου του μωρού σας, το απλό τείνει στην πραγματικότητα να είναι πιο ασφαλές. Μερικά από τα τρελά αντικείμενα που υπάρχουν και διαφημίζονται είναι εντελώς επικίνδυνα για τα μωρά!
Το μάρκετινγκ είναι σημαντικό για τις εταιρείες, αλλά μερικές φορές οι υπερβολικές και πολύ εμφανείς τακτικές μάρκετινγκ μπορεί να είναι ξεκάθαρο ότι αντισταθμίζουν κάτι. Τα καλύτερα προϊόντα, είναι αυτά που διαδίδονται από στόμα σε στόμα και όχι διαφημίσεις επί πληρωμή.
Θα μπορούσα να λύσω αυτό το πρόβλημα με κάτι που ήδη έχω;
Ακόμα κι αν κάτι δεν έχει σχεδιαστεί για να κάνει μια εργασία, μερικές φορές βρίσκεις έναν τρόπο να το κάνεις να λειτουργήσει.
Υπάρχουν πολλά παραδείγματα που μπορεί κάτι που ήδη έχετε στην κατοχή σας να λύσει κάποιο άλλο πρόβλημα. Ένα παράδειγμα είναι οι λευκοί ήχοι. Αντί να πάρετε ένα ακριβό παιχνίδι που έχει λευκούς ήχουν για να ηρεμεί το βρέφος, μπορείτε απλά να ανοίξετε τον απορροφητήρα ή την ηλεκτρική σας σκούπα που ήδη έχετε στο νοικοκυριό σας.
Μπορώ / Πρέπει να το βρω αλλού;
Μόλις αποφασίσετε ότι αυτό είναι ένα αντικείμενο προστιθέμενης αξίας για το παιδί, το νοικοκυριό ή τη ζωή σας, καθορίστε εάν μπορείτε να το αγοράσετε από κάπου αλλού. Μπορείτε να πάρετε την ιδέα από κάποια ιστοσελίδα και τελικά να το βρείτε πιο οικονομικά, όπως για παράδειγμα κάτι μεταχειρισμένο.
Από την άλλη, ορισμένα πράγματα δεν συνιστώνται να αγοράζονται μεταχειρισμένα για μωρό. Κυρίως, το κάθισμα αυτοκινήτου. Υπάρχουν ορισμένες ειδικές απαιτήσεις για τα καθίσματα αυτοκινήτου και είναι προς το συμφέρον των γονιών να είναι 100% βέβαιοι ότι το κάθισμα δεν έχει ξαναδεί ατύχημα. Επίσης, ανάλογα με το έτος του καθίσματος αυτοκινήτου, μπορεί να μην είναι σύμφωνα με τους τελευταίους κανονισμούς. Θα το χρησιμοποιούσατε μόνο από πολύ στενή οικογένεια ή φίλους. Κάποιοι αισθάνονται το ίδιο και για τα καροτσάκια και τα κλινοσκεπάσματα/κούνια.
Αξίζει τα λεφτά του;
Αυτό είναι κάτι που εξαρτάται από το αν η ποιότητα του προϊόντος είναι καλή. Το κυνήγι της ποιότητας είναι εξαντλητικό μερικές φορές και απαιτεί υπομονή, γι’ αυτό αφήστε τον εαυτό σας να το αποκτήσετε κάποια στιγμή.
Είναι κάτι άμεσο ή μπορεί να περιμένει;
Αν κάτι μπορεί να περιμένει μέχρι τον επόμενο μήνα και μπορείτε να το πληρώσετε με χρήματα που κάνατε πριν από λίγο καιρό και όχι με τον μισθό σας που ακόμα περιμένετε, αυτό είναι πάντα το καλύτερο. Η αναβολή των αγορών θα έχει ως αποτέλεσμα τη λήψη σαφέστερων αποφάσεων και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τους λογαριασμούς σας κάθε μήνα.